Hårig födelsedagspresent

Jag hade planerat att spendera min midsommardag i Arkösund, men min kropp tyckte visst annat. Istället har jag spenderat min dag med att först åka och handla lite saker, sedan bli så trött så jag har legat däckad i soffan resten av dagen varierande med att sova och titta på film.
Nu har jag dock varit ute en sväng och skruvat i några skruvar i Henkes bil. Kvinnor kan!!

Nu sitter jag och väntar på, vad man skulle kunna se som en för tidig födelsedagspresent. Mange ringde till Henke i morse och undrade om vi ville ha en liten katt flicka? Klart vi ville!=) Så nu sitter jag och väntar på att han och Amanda ska komma upp med det lilla livet. Det är en Norsk skogskatt, hen hona, på ett år och den som hade henne innan Mange och Amanda har tydligen inte varit så snäll mot henne så hon mår inte så psykiskt bra för tillfället, så det blir att ta det lilla lugna här hemma ett tag.
Inget namn har hon heller så det sitter jag och funderar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback