Hurra, hurra!

Idag blev jag ett år närmare 25. Mer mestämt 24 år gammal. Har "firat" (jag gillar ju inte sånt) genom att åka till Linköping med Henrik och Mange, där vi gick på biltema samt åt pizzabuffé, varit på tropicariet tillsammans med Henrik och så avslutade vi kvällen med aquagolf, mat och sagan om ringen som jag inte hade sett. Tyvärr måste jag säga att den inte alls var något att ha! Varför denna uppståndelse?!

Vår lilla katt, som för övrligt har namnet Tilda, ligger och trycker under sängen och är jätterädd. Har precis fjäskat för henne med lite mat. Fjäsk är nog vad som kommer stå på tapeten ett par dagar framöver nu tills hon vågar lita på oss.
Tyvärr har jag inget kort på henne än..

Imorn ska jag försöka lägga upp lite bilder från midsommar och dagen idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till oss! Jag blev också ett år äldre igår :)

2009-06-22 @ 21:12:10
Postat av: Madde

Åh, mitt namn försvann på förra kommentaren...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback