Köpa tvåa någon?

Idag är jag fast i Loddby. Eller egentligen inte det är bara det att det inte lockar så mycket att cykla överallt. Till stallet ska jag dock cykla sen för jag och Sofia ska rida ut en sväng i skogen. Hon ska rida Bonny hela sommaren, vilket är perfekt, för då har jag alltid nån att rida med=)

Skulle ju byta spindelled på bilen igår. Henke skulle byta och jag försökte hjälpa till på mitt lilla tjejvis genom att hämta saker osv. Men efter att ha frågat om vad alla saker var för något fick jag inte vara med mera. Städade istället hela bilen så nu är den ren och fin.
Dock står bil-helvetes-aset förtfarande uppallat på pallbock här utanför eftersom att den lilla leden har rostat fast duktigt. Efter fyra timmars svordomar, borrande, bankande osv tvingade jag Henke att ge upp igår. Pappa kommer hit med en svets sen för nu ska jag ha tillbaka min bil!

Grannen uder oss ska flytta så om ni känner nån som vill ha en nästintill totalrenoverad tvåa med garage, trädgård och altan så säg till dom att ringa till ERA. Visning på onsdag kl 12.00.
Jag ska va kattvakt då för mäklaren tyckte inte att den skulle springa omkring i lägenheten under visning. Jag tycker dock att den kan springa runt hur mycket som helst, gärna dom andra grannkatterna med. Jag kan också vara nere och störa lite om det behövs för helst vill vi inte ha några nya grannar om det nu inte är ett trevligt och roligt par i 25-års åldern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback