Sthlm imorn=)

Min pojkvän är det bästa jag har.
Jag älskar dig!

Mensvärk och skit idag, är inte alls på humör förr nått överhuvudtaget. Ska baka bullar och dumlemuffins, för om mindre än en vecka fyller jag år och mina föräldrar och min syster och hennes barn har bjudit in sig på fika. Egentligen hatar jag att fira min egen födelsedag. Tycker det är skitjobbigt att få presenter osv. Konstigt kanske, men så är det!

Imorn bär det av till Sthockholm med Ida. Ska shoppa gärnet!=) Måste köpa ny kamera också tyvärr, eftersom min gick sönder precis lagom till Alexanders utspring i fredags=( Jaja, Christina tog kort iaf.
Skuille köpt en kamera i förrgår, men fick kalla fötter när jag insåg vad det skulle gå på så det blev inget, haha! Stackars föräljaren, hon såg helt förstörd ut efter att först ha övertalat mig en lång stund och sen tvårvänder jag och ska inte ha någon kamera alls.

Palace i lördags. Kan vara den roligaste kvällen på mycket länge. Strawberry daquiri eller hur det stavas flödade i mängder och fötterna blev rundare och rundare. Ändå lyckades vi svänga våra lurviga hela kvällen på dansgolvet. Me like!
Det var dock inte roligt att vakna igår, urk!
Skulle åkt gokart med mange, amanda, alex och jonte, men jag tittade på iställt. Kunde faan inte se rakt fram=/

Nu bullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback