Två panodil senare

Ännu en dag fylld av rastlöshet. Skulle gå ut och gå vid sju imorse tänkte jag, var ändå pigg när Henke åkt till jobbet. Men efter en blick ut genom fönstret så kröp jag snabbt ner under täcket igen och vaknade inte förrän kl nio. Jag HATAR regn! Regn och sommarlov går inte hand i hand...

Fryser dessutom som en nyfödd kalv. Den här gången är det dock inte för att Henrik har skruvat ner värmen så det är minusgrader här inne, utan för att mitt huvud dunkar i takt med nån black metal av nått slag. Två panodil senare börjar jag ändå se ett ljus i den här dagen.

Sitter nu och väntar på att Elin ska sluta jobba så vi kan åka ner på stan och luncha. Måste köpa studentpresent till Alexander med. Vad köper man till en kille som tar studenten?! Jag kan inte sånt, det är nytt för mig.

Ida skulle boka biljetterna till Stockholm idag. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback