"det blir ingen träning för dig idag!" (citat Ida)

Nu sitter jag här igen efter en dag fylld av c-uppsats. Nu börjar kräkningarna på den komma. Idag smög sig i alla fall en liten sur uppstötning på. Är massa små-tjafs-fix att göra som tar superllång tid och sen så syns det ändå inte att man gjort något. Hur kul är det då?

Nyss blev jag uppringd av en riktig skojare till mäklare. Vi var och tittade på ett riktigt hemma-bygge för ett tag sen och nu ringde han och försökte övertala mig med alla möjliga knep att köpa det, haha! taskigt med kunder??=)

Ikväll ska vi titta på ett renoveringsobjekt. Mest för att ha något att jämföra med till det objektet vi ska titta på imorgon. Efter det blir det träning tillsammans med Henke och Sebban trots Idas protester. Hon menar att ont i halsen + träning = en sjuk lördag, och det har jag inte tid med. För då ska vi bli 18 år igen och gå på krogen.
Jag börjar allvarligt känna mig som en pensionär på krogen. Korta kjolar och höga klackar är inget för mig längre. Stödstrumpor och käpp ska det va! Och så en flaska vin på det.


Såhär gick det i somras när jag försökte mig på strumpbyxor och myggstift, haha! Taskig kombination:P Tur att Ida hade strumpbyx-resurser!

Kommentarer
Postat av: ida

Ingen träning var det ju!!! Vill inte höra ett ord om att du mår dåligt på lördag, för gör du det ska alkoholen ta bort det dåliga ur vår kropp. Fy fan i helvete vilken träningsvärk jag kommer ha imorn i ryggen. Är redan stel som en, nu kom jag inte på nåt bra, men stel är jag vill jag lova.

Postat av: Nina

Nej nu börjar jag undra om jag verkligen ska träna. Men det kryper i kroppen på mig!!

2009-11-24 @ 15:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback