Kanske kanske

kl. 05.25, vad händer?? Jo jag vaknar. KLARVAKEN! Så nu har jag varit vaken sedan 05.25 bara för att den förbannade kroppen inte ville sova då. Nu vill jag inget hellre än att sova men ska vara på möte på banken om 40 minuter så det kan jag ju GLÖMMA! Sen är det opponering på c-uppsats som gäller och kanske börja lite på analysdelen för vår egen del.
Senare blir det stallet och sen en sväng till gymmet om jag inte somnat. Mår bra idga iaf, så det är ju alltid nått positivt.

Tittade ju på ett hus igår (renoveringsobjekt) så imorn ska vi skriva nått papper som säger att det är vårt om vi vill ha det, sen väntar besiktning och sen ska vi bestämma oss. Men dyker inget oväntat upp på besiktningsprotokollet så blir vi Lämmetorpsbor den 1:a mars.=) Eller ja, lilla hammaren och kofoten kommer fram då iaf...
Jag hoppas, hoppas, hoppas, men vågar ändå inte hoppas för mycket innan besiktningen för då går vi väl på en nit kan jag tro.

Efter vi varit och tittat på huset åkte vi till maxi och handlade. Körde med såndära blip-grej (mycket smidigt). Dock inte lika smidigt när man handlar med Henrik för helt plötsligt tar han vagnen och försvinner så får jag springa där och leta efter honom som en borttappad hund med händerna fulla av varor. Och hela tiden frågar han "är vi klara nu???" Som ett barn!
Well, hans stressande igår ledde till att jag hade missat att blippa in en massa saker (fick avsämning). Det var ju inte alls pinsamt eller så...!
Så numera, Herr Karlsson, är du förbjuden att följa med och handla! Jag bär hellre ihjäl mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Häftigt, kul! Hoppas inget lustigt dyker upp på bes. Håller tummarna för er!

2009-11-26 @ 09:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback