Palace med hatt

Varför ligger det en ful grå hatt i min hall? Jo för igår var jag på palace och den blev mitt kap, haha!
Började hemma hos Ida med tapas och vin, sen vidare till palace och stå i kö (såklart), jag hade glömt hur lång den kön kan vara! Men den gjorde sig påmind när jag VERKLIGEN höll på att kissa på mig. Uhhh! Men jävulen vad snabb jag är i högklackat, haha! Kisspaus a´la Nina.
Väl inne var det cider och dansgolvet som gällde, var länge sen jag dansade så mycket, vilket känns i mina fötter idag. Promenaden hem till Ida kan iofs ha gjort sitt den med.
Idag är jag lika sleten som jag förtjänar. Huvudet dunkar, fötterna värker, jag är törstig och sugen på precis ALLT! Dessutom äter jag allt jag kommer över och blir arg för att jag inte orkar träna. Så nu kommer jag inte gå ut på ett bra tag igen. Inte för att jag inte hade roligt, för det var verkligen SKITKUL men jag hatar verkligen den här dagen efter. Well, jag tycker inte att det är värt det helt enkelt.

Idag har jag sett luftslottet som sprängdes. Blev bjuden av handelsbanken, taclar och bockar för det, jättekul och trevligt! 3:an var nästan lika vbra som tvååan, men tvååan är helt klart bäst. Likadant när det gäller böckerna.

Nu ska jag ut och titta till Henke i boden. Han håller på och ta hand om sin cross som fick sig en omgång i en rejäl krasch igår. Henke klarade sig dock riktigt bra för att ha landat RAKT på huvudet. Så nu blir det en ny hjälm!
Snart ska vi köpa mat och hyra film, sen blir det en lugn myskväll hemma. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback